Sunday 16 September 2018

ნანა ნიაური

კალენდარული გეგმა

მე-9 კლასი (1-ლი სემესტრი)

  IX კლასი, 2 სემესტრი


                                      მ    ა    ს       ა      ლ     ა
სთ.
თარიღი
1

2

3
4

5
6
7

8

9

10

11
12
13
14
15
16
17
18

19
20
21
22
23
24
25

26

27
28

29

30
რეზო ჭეიშვილი, მუსიკა ქარში - ლურჯი ფრინველი - ავტორის ვინაობა, ლექსიკა, პერსონაჟის თვისებები. პუნქტუაცია: მძიმე რთულ ქვეწყობილ წინადადებაში.
რიჩარდ ბახი, თოლია ჯონათან ლივინგსტონი - ავტორის ვინაობა, ტექსტის შინაარსზე მუშაობა, პერსონაჟები, თემა და იდეა, დიალოგის პუნქტუაციური გაფორმება.
შემაჯამებელი მეცადინეობა N 6
„სადაურსა სად წაიყვან... - სულხან-საბა ორბელიანი, მოგზაურობა ევროპაში - ავტორის ვინაობა, თემის გააზრება, ჟანრი, ლექსიკა. აღწერა როგორც მეტყველების ტიპი.
მუხრან მაჭავარიანი, საბა - ავტორის ვინაობა, ისტ. ფაქტების, ლირიკული გარდასახვა, პოეტის ძირითადი სათქმელი.
დავით გურამიშვილი, დავითიანი - თემასთან კავშირი, ავტორის ვინაობა და მისი ასახვა ფრაგმენტებში, ლექსიკა, მხატვრული ოსტატობა.
„დავით გურამიშვილის ლეკთაგან დატყოება - ლექსიკა, რითმის სახეები, ისტორიული სინამდვილე და ავტორი.
„სიზმარი დავით გურამიშვილისა ტყვეობასა შინა ლექსიკა, ბედისწერა და ავტორი. თხრობა როგორც მეტყველების სახე.
„ტყვეობითგან გაპარვა დავითისა - ლექსიკა, მსჯელობა როგორც მეტყველების სახე, მსჯელობის სტრუქტურა.
შემაჯამებელი მეცადინეობა N 7
„ბრბოს ფსიქოლოგია, ი. ჭავჭავაძე, სარჩობელაზედ - შინაარსზე მუშაობა, თემასთან მიმართება.
„ სარჩობელაზედ - პერსონაჟები, კლასიფიკაცია, სიუჟეტი, სიუჟეტის აგებულება, აგებულება, პირდაპირი და ირიბი ნათქვამი.
ღია გაკვეთილი, თემა - ი. ჭავჭავაძე, სარჩობელაზედ, თემა, იდეა, მწერლის ძირითადი სათქმელი.
მიხეილ ჯავახიშვილი, ეშმაკის ქვა - ავტორის ვინაობა, თემასთან მიმართება, შინაარსზე მუშაობა.
„ეშმაკის ქვა - პერსონაჟები, საზოგადოება სახე - ბრბოს ფსიქოლოგია. დამოკიდებული წინადადების სახეები.
შემაჯამებელი მეცადინეობა N 8
გ. ლეონიძე მარიტა - ავტორის ვინაობა, თემასთან კავშირი, შინაარსზე მუშაობა.
„მარიტა - პერსონაჟები, საზოგადოება, მხატვრული ენა, მწერლის ძირითადი სათქმელი, დამოკიდებული წინადადების დაკავშირება მთავართან.
„ქართველთა გასაგონად..., მზეჭაბუკ ორბელიანი, სიტყვა თქმული დარბაზში საქართველოს გაერთიანებისათაობაზე თემის გააზრება, ისტ. ექსკურსი, ავტორის ვინაობა.
ნ. ბარათაშვილი, ბედი ქართლისა - ისტორიული პოემა, ეპოქის მიმოხილვა, შინაასზე მუშაობა, სიუჟეტი.
„ბედი ქართლისა - პერსონაჟები, ძირითადი თემა, ავტორის პოზიცია, მხატვრული საშუალებები. რიტორიკული მიმართვა, პუბლიცისტიკა.
შემაჯამებელი მეცადინეობა N 9
ნიკ. ლორთქიფანიძე, საშობაო მინიატურები - ავტორის ვინაობა, ჟანრის სპეციფიკა, ტრაგიკული სინამდვილე და მწერლის პოზიცია.
გოდერძი ჩოხელი, მართა - ტექსტის შინაარსზე მუშაობა, თემასთან კავშირი, პერსონაჟები, თხრობის თავისებურება, მწერლის პოზიცია, ძირითასი სათქმელი.
მ. მაჭავარიანი, საშველს რომ აღარ მაძლევს - თემის პოეტისეული გააზრება.
გამეორება და გამოცდებისთვის მზადება.
1სთ

1 სთ.

1 სთ.
2 სთ.

4 სთ.

4 სთ.

1 სთ.

1 სთ.

1 სთ.
3 სთ.

2 სთ.

2 სთ.

1 სთ.

9 სთ.

7 სთ.

1 სთ.
1 სთ.


#
შესასრულებელი საკითხები
სთ
რაოდ.
თარიღი
შენიშვნა
1.
საუბარი ლიტერატურის შესახებ.
1
17,09.18

2.
„მოქცევაი ქართლისაი“-თემის რაობა, ისტორიული ექსკურსი, დამატებითი მასალის მოძიება.
2
18,19.09

3.
ა. კალანდაძე „მოდიოდა ნინო მთებით“; მხატვრული ენა: არქაიზმი, ეპითეტი.
2
20,21.09

4.
ლეონტი მროველი „ნინოს ცხოვრება“- ტექსტზე მუშაობა.
4
24,27.09

5.
„ნინოს ცხოვრება“- ჟანრული თავისებურება. ბრუნება ძველ ქართულში. ხმარებიდან ამოღებული ასოები. სიტყვის მნიშვნელობის ცვლა.
4
28,03.10

6.
შ. ნიშნიანიძე „ზედაზენი“. სიტყვის გადატანითი მნიშვნელობა.
1
4.10

7.
„ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“- ისტორიული ექსკურსი.
1
5.10

8.
შემაჯამებელი სამუშაო #1
1
8.10

9.
დავით აღმაშენებელი „ანდერძი“- ისტ. ექსკურსი. ტექსტის ჟანრი. ლექსიკა.
3
9,11.10

10.
დავით აღმაშენებელი „გალობანი სინანულისანი“. ჟანრული თავისებურება. ლირიკული გმირი.
2
12,15.10

11.
ა. კალანდაძე „ფეხი დამადგით“. რეალური ფაქტის პოეტური გარდასახვა. თემა და იდეა.
2
16,17.10

12.
არსენ იყალთოელი „დავით აღმაშენებლის ეპიტაფია“- მხატვრული ენა.
1
18.10

13.
აკ. წერეთელი „თორნიკე  ერისთავი“- ეპოქა, ტექსტზე მუშაობა. განკერძოების რაობა.
9
19,31.10

14.
„თორნიკე ერისთავი“- პერსონაჟები, მხატვრული ენა. ზმნა. მიმართვა. განკერძოებული განსაზღვრება.
7
1,9.11

15.
შემაჯამებელი სამუშაო #2
1
12.11

16.
ვაჟა-ფშაველა „კაი ყმა“- ლექსის თემა, იდეა. ომონიმია. დიალექტი.
3
13,15.11

17.
შოთა რუთაველი „ვეფხისტყაოსანი“- ავთანდილის ანდერძი.
4
16.21.11

18.
შემაჯამებელი სამუშაო #3
1
22.11

19.
ი. ჭავჭავაძე „დაე, თუნდ მოვკვდე“/
1
26.11



განკერძოებ. დანართი. ჩართული.



20.
გ. ჩოხელი „თეთრჩოხიანი და შავჩოხიანები“. სიმბოლო როგორც გამოხატვის საშუალება. ერთგვარ წევრთა შეერთება. მაკავშირებელი სიტყვები და სასვენი ნიშნები.
3
27,29.11

21.
„ხვარამზეს ლექსი“- ხალხური პოეზიის თავისებურება, ხალხური „პროვიტიზმი“,გამაერთიანებელი სიტყვის მიმართება ერთგვარ წევრებთან,პუნქტუაცია
3
30.11.4-12

22.
შოთა რუსტაველი ,,ვეფხისტყაოსანი“-,,წიგნი ნესტან -დარეჯანისა საყვარელთან მიწერილი“პერონაჟი.აფორიზმი და ჰიპერბოლა.
5
5,11.12

23.
ბესიკი,,ტანო-ტატანო:-ავტორი,მხატვრული ენა.ალიტერაცია.
2
12.13.12

24.
შემაჯამებელი სამუშაო #4
1
4,12.12

25.
სტეფან ცვაიგი ,,უცნობი ქალოის წერილები“
7
17,25.12

26.
რთული წინადადების რაობა,სახეები.
2
26,27.12

27.
შემაჯამებელი მეცადინეობა.
2
28.12

No comments:

Post a Comment