Sunday 16 September 2018

ნანა ნიაური

კალენდარული გეგმა 

მე-12 კლასი
მე-2 სემესტრი
1
ენა (მწერლის ენა, ლექსიკური და გრამატიკული არქაიზმები, სტილური თავისებურებანი)
2
17.01
18.01

2
ლიტ. თეორია(პროლოგი და ეპილოგი, წინასიტყვაობა და ბოლოსტყვაობა, მათი ფუნქცია, გმირის პორტრეტი, სახე-სიმბოლოები, ფერთა სიმბოლიკა)
2
21.01
22.01

3
შემაჯამებელი წერა #3
1
23.01


4
ნ. შატაიძე - “სვეტიცხოველი”
1
24.01


5
მ. ჩიტიშვილი - “საღამო ჯვრის მონასტერთან”
1
25.01


6
გ. გეგეჭკორი - “ისტორიული სახელებით თრობა”
1
28.01


7
მეტყველების კულტურა (პროექტის მომზაება და პრეზენტაცია, მისი შეფასება)
1
29.01


8
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1
30.01


9
ტ. ტაბიძე - ბიოგრაფია
1
31.01


10
ტ. ტაბიძე - “ლექსი მეწყერი’
1
01.02


11
ტ. ტაბიძე - “ანანურთან”
1
04.02


12
•მოგონებები ტიციანზე - ბორის პასტერნაკი
•უსათაურო მოგენებები ტიციანზე - ბორის პასტერნაკი
•ლიტერატურული თეორია (ტროპული მეტყველება, სიმბოლიზმი (ცისფერყანწელები) )
2
05.02


13
პ. იაშვილი - “უნდა აყვავდეს მალე ქვიშნები”
2
06.02
07.02

14
გიიომ აპოლინერი - “მირაბოს ხიდი”
(ლიტერატურული თეორია - კონტრასტი, რეფრენი, სიურრეალიზმი)
2
08.02
11.02

15
•გ. ლეონიძე - ბიოგრაფია, “ყივჩაღის პაემანი”, “ნინოწმინდის ღამე”, ხალხური, “შემომეყარა ყივჩაღი”
•გ. ჩოხელი - “მე და ყივჩაღი”
•მ.ჩიტიშვილი - “ყივჩაღის კიდევ ერთი გახსენება”
•ნ. ჯანელიძე - “მე და ყივჩაღი”

(ლიტერატურული თეორია: ლირიკა, მისი მახასიათებლები, ტროპული მეტყველება.
მეტყველების კულტურა: დისკუსია, დებატები, კამათი)
10
12.02
25.02

16
შემაჯამებელი წერა #4
1
26.02


17
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1
27.02


18
•გ. რჩეულიშვილი - “ალავერდობა”
•იოჰამ ვოლფგანგ გოეთე - “ფაუსტი”
•ტ.ტაბიძე - “ალავერდობა”
•გ. ლეონიძე - “გომბორიდან”
•ა. კალანდაძე - “მას ალავერდის დიდებულ ტაძარს”
10
28.02
20.03

19
•ა. კალანდაძე - ბიოგრაფია, “მკვდართა მზე ვარ”
•მიქელანჯელო ბუონაროტი - “სონეტი”
•ლიკოლაი რერიხი - “ვიხილავთ”
4
21.03
26.03

20
შემაჯამებელი წერა #5
1
27.03


21
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1
28.03


22
ჯ. ქარჩხაძე - “იგი” (მწერლის ენა, ქარჩხაძის ენის სტილური თავისებურებანი)
6
29.03
05.04

23
ფ. კაფკა - “ღამით’, ‘გილგამეშიანი”
3
08.04
11.04

24
შემაჯამებელი გაკვეთილი
1
12.04


25
გ. დოჩანაშვილი - ‘კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა” (მწერლის ენა, დოჩანაშვილის ენის სტილური თავისებურებანი)
10
15.04
01.05

26
შემაჯამებელი წერა #6
1
02.05


27
•უ.უიტმენი - ‘მეგობარო, ეს არ არის წიგნი”
•ხორხე ლუის ბორხესი - “კედელი და წიგნები”
•ვ.ვულფი - “როგორ წავიკითხოთ წიგნი?”
4
03.05
08.05

28
დისკუსიის ხელოვნება


20.05


























 (1-ლი სემესტრი)



#
თემის დასახელება
საათების რაოდენობა
დრო
1.
დ. კლდიაშვილი, ბიოგრაფია.  „სამანიშვილის დედინაცვალი“
8 სთ.
17-26 IX
2.
რეალიზმი, ტრაგიკული, კომიკური, ანეგდოტი, მოგზაურობა, პეიზაჟი.
1 სთ.
27 IX
3.
სერვანტესი  „დონ კიხოტი“
2 სთ.
28 IX-IX
4.
შემაჯამებელი სამუშაო #1
1 სთ.
X
5.
მ. ჯავახიშვილი, ბიოგრაფია, „ჯაყოს ხიზნები“
20 სთ.
3 X-30 X
6.
ჟანრი, გვარი, ბელეტრისტიკა, რომანი, ნატურალიზმი, პროტოტიპი, პროტაგონისტი, არიფიონი, ტრილოგია.
3 სთ.
31 X-2 XI
7.
რ. აკუდაგავა, „ხინა თოჯინები“, ფუტურიზმი.
2 სთ.
5,6 XI
8.
შემაჯამებელი სამუშაო #2
1 სთ.
XI
9.
შექსპირი, 66-ე სონეტი
1 სთ.
XI
10.
პ. კაკაბაძე, „ყვარყვარე თუთაბერი“
4 სთ.
9-14 XI
11.
დრამა, მისი სახეები და მახასიათებლები.
1 სთ.
15 XI
12.
ნ. ლორთქიფანიძე, „შელოცვა რადიოთი“
8 სთ.
16-28 XI
13.
მოდერნიზმი, ინპრესიონიზმი, სიუჟეტი და მისი ნაწილები; ეპიგრაფი.
1 სთ.
29 XI
14.
ბოდლერი, „თრობა“
1 სთ.
30 XI
15.
ექსპრესიონიზმი; ესკიზი; მინიატურა; ნოველა.
1 სთ.
XII
16.
შემაჯამებელი სამუშაო #3
1 სთ.
XII
17.
ჰეილი, „უსამშობლო კაცი“
3 სთ.
5-7 XII
18.
სიმბოლიზმი, ქართული სიმბოლიზმი
1 სთ.
10 XII
19.
გ. ტაბიძე, ბიოგრაფია, „თოვლი“
1 სთ.
11-12 XII
20.
„მთაწმინდის მთვარე“
2 სთ.
13,14 XII
21.
„მშობლიური ეფემერა“
2 სთ.
17,18 XII
22.
„შერიგება“
1 სთ.
19 XII
23.
„მე და ღამე“
2 სთ.
20,21 XII
24.
„სილაჟვარდე ანუ ვარდი სილაში“
2 სთ.
24,25 XII
25.
„ქებათა ქება ნიკორწმინდას“
2 სთ.
26,27 XII
26.
გამეორება
1 სთ.
28 XII




No comments:

Post a Comment