ნანა ნიაური
კალენდარული გეგმა
მე-9 კლასი (1-ლი სემესტრი)
IX კლასი, 2 სემესტრი
მ ა ს ა ლ ა
|
სთ.
|
თარიღი
| |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
|
რეზო ჭეიშვილი, „მუსიკა ქარში“ - ლურჯი ფრინველი - ავტორის ვინაობა, ლექსიკა, პერსონაჟის თვისებები. პუნქტუაცია: მძიმე რთულ ქვეწყობილ წინადადებაში.
რიჩარდ ბახი, „თოლია ჯონათან ლივინგსტონი“ - ავტორის ვინაობა, ტექსტის შინაარსზე მუშაობა, პერსონაჟები, თემა და იდეა, დიალოგის პუნქტუაციური გაფორმება.
შემაჯამებელი მეცადინეობა N 6
„სადაურსა სად წაიყვან...“ - სულხან-საბა ორბელიანი, „მოგზაურობა ევროპაში“ - ავტორის ვინაობა, თემის გააზრება, ჟანრი, ლექსიკა. აღწერა როგორც მეტყველების ტიპი.
მუხრან მაჭავარიანი, „საბა“ - ავტორის ვინაობა, ისტ. ფაქტების, ლირიკული გარდასახვა, პოეტის ძირითადი სათქმელი.
დავით გურამიშვილი, „დავითიანი“ - თემასთან კავშირი, ავტორის ვინაობა და მისი ასახვა ფრაგმენტებში, ლექსიკა, მხატვრული ოსტატობა.
„დავით გურამიშვილის ლეკთაგან დატყოება“ - ლექსიკა, რითმის სახეები, ისტორიული სინამდვილე და ავტორი.
„სიზმარი დავით გურამიშვილისა ტყვეობასა შინა“ ლექსიკა, ბედისწერა და ავტორი. თხრობა როგორც მეტყველების სახე.
„ტყვეობითგან გაპარვა დავითისა“ - ლექსიკა, მსჯელობა როგორც მეტყველების სახე, მსჯელობის სტრუქტურა.
შემაჯამებელი მეცადინეობა N 7
„ბრბოს ფსიქოლოგია“, ი. ჭავჭავაძე, „სარჩობელაზედ“ - შინაარსზე მუშაობა, თემასთან მიმართება.
„ სარჩობელაზედ“ - პერსონაჟები, კლასიფიკაცია, სიუჟეტი, სიუჟეტის აგებულება, აგებულება, პირდაპირი და ირიბი ნათქვამი.
ღია გაკვეთილი, თემა - ი. ჭავჭავაძე, „სარჩობელაზედ“, თემა, იდეა, მწერლის ძირითადი სათქმელი.
მიხეილ ჯავახიშვილი, „ეშმაკის ქვა“ - ავტორის ვინაობა, თემასთან მიმართება, შინაარსზე მუშაობა.
„ეშმაკის ქვა“ - პერსონაჟები, საზოგადოება სახე - ბრბოს ფსიქოლოგია. დამოკიდებული წინადადების სახეები.
შემაჯამებელი მეცადინეობა N 8
გ. ლეონიძე „მარიტა“ - ავტორის ვინაობა, თემასთან კავშირი, შინაარსზე მუშაობა.
„მარიტა“ - პერსონაჟები, საზოგადოება, მხატვრული ენა, მწერლის ძირითადი სათქმელი, დამოკიდებული წინადადების დაკავშირება მთავართან.
„ქართველთა გასაგონად...“, მზეჭაბუკ ორბელიანი, „სიტყვა თქმული დარბაზში საქართველოს გაერთიანებისათაობაზე“ თემის გააზრება, ისტ. ექსკურსი, ავტორის ვინაობა.
ნ. ბარათაშვილი, „ბედი ქართლისა“ - ისტორიული პოემა, ეპოქის მიმოხილვა, შინაასზე მუშაობა, სიუჟეტი.
„ბედი ქართლისა“ - პერსონაჟები, ძირითადი თემა, ავტორის პოზიცია, მხატვრული საშუალებები. რიტორიკული მიმართვა, პუბლიცისტიკა.
შემაჯამებელი მეცადინეობა N 9
ნიკ. ლორთქიფანიძე, „საშობაო მინიატურები“ - ავტორის ვინაობა, ჟანრის სპეციფიკა, ტრაგიკული სინამდვილე და მწერლის პოზიცია.
გოდერძი ჩოხელი, „მართა“ - ტექსტის შინაარსზე მუშაობა, თემასთან კავშირი, პერსონაჟები, თხრობის თავისებურება, მწერლის პოზიცია, ძირითასი სათქმელი.
მ. მაჭავარიანი, „საშველს რომ აღარ მაძლევს“ - თემის პოეტისეული გააზრება.
გამეორება და გამოცდებისთვის მზადება.
|
1სთ
1 სთ.
1 სთ.
2 სთ.
4 სთ.
4 სთ.
1 სთ.
1 სთ.
1 სთ.
3 სთ.
2 სთ.
2 სთ.
1 სთ.
9 სთ.
7 სთ.
1 სთ.
1 სთ.
|
#
|
შესასრულებელი საკითხები
|
სთ
რაოდ. |
თარიღი
|
შენიშვნა
|
1.
|
საუბარი ლიტერატურის შესახებ.
|
1
|
17,09.18
| |
2.
|
„მოქცევაი ქართლისაი“-თემის რაობა, ისტორიული ექსკურსი, დამატებითი მასალის მოძიება.
|
2
|
18,19.09
| |
3.
|
ა. კალანდაძე „მოდიოდა ნინო მთებით“; მხატვრული ენა: არქაიზმი, ეპითეტი.
|
2
|
20,21.09
| |
4.
|
ლეონტი მროველი „ნინოს ცხოვრება“- ტექსტზე მუშაობა.
|
4
|
24,27.09
| |
5.
|
„ნინოს ცხოვრება“- ჟანრული თავისებურება. ბრუნება ძველ ქართულში. ხმარებიდან ამოღებული ასოები. სიტყვის მნიშვნელობის ცვლა.
|
4
|
28,03.10
| |
6.
|
შ. ნიშნიანიძე „ზედაზენი“. სიტყვის გადატანითი მნიშვნელობა.
|
1
|
4.10
| |
7.
|
„ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“- ისტორიული ექსკურსი.
|
1
|
5.10
| |
8.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #1
|
1
|
8.10
| |
9.
|
დავით აღმაშენებელი „ანდერძი“- ისტ. ექსკურსი. ტექსტის ჟანრი. ლექსიკა.
|
3
|
9,11.10
| |
10.
|
დავით აღმაშენებელი „გალობანი სინანულისანი“. ჟანრული თავისებურება. ლირიკული გმირი.
|
2
|
12,15.10
| |
11.
|
ა. კალანდაძე „ფეხი დამადგით“. რეალური ფაქტის პოეტური გარდასახვა. თემა და იდეა.
|
2
|
16,17.10
| |
12.
|
არსენ იყალთოელი „დავით აღმაშენებლის ეპიტაფია“- მხატვრული ენა.
|
1
|
18.10
| |
13.
|
აკ. წერეთელი „თორნიკე ერისთავი“- ეპოქა, ტექსტზე მუშაობა. განკერძოების რაობა.
|
9
|
19,31.10
| |
14.
|
„თორნიკე ერისთავი“- პერსონაჟები, მხატვრული ენა. ზმნა. მიმართვა. განკერძოებული განსაზღვრება.
|
7
|
1,9.11
| |
15.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #2
|
1
|
12.11
| |
16.
|
ვაჟა-ფშაველა „კაი ყმა“- ლექსის თემა, იდეა. ომონიმია. დიალექტი.
|
3
|
13,15.11
| |
17.
|
შოთა რუთაველი „ვეფხისტყაოსანი“- ავთანდილის ანდერძი.
|
4
|
16.21.11
| |
18.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #3
|
1
|
22.11
| |
19.
|
ი. ჭავჭავაძე „დაე, თუნდ მოვკვდე“/
|
1
|
26.11
|
განკერძოებ. დანართი. ჩართული.
| ||||
20.
|
გ. ჩოხელი „თეთრჩოხიანი და შავჩოხიანები“. სიმბოლო როგორც გამოხატვის საშუალება. ერთგვარ წევრთა შეერთება. მაკავშირებელი სიტყვები და სასვენი ნიშნები.
|
3
|
27,29.11
| |
21.
|
„ხვარამზეს ლექსი“- ხალხური პოეზიის თავისებურება, ხალხური „პროვიტიზმი“,გამაერთიანებელი სიტყვის მიმართება ერთგვარ წევრებთან,პუნქტუაცია
|
3
|
30.11.4-12
| |
22.
|
შოთა რუსტაველი ,,ვეფხისტყაოსანი“-,,წიგნი ნესტან -დარეჯანისა საყვარელთან მიწერილი“პერონაჟი.აფორიზმი და ჰიპერბოლა.
|
5
|
5,11.12
| |
23.
|
ბესიკი,,ტანო-ტატანო:-ავტორი,მხატვრული ენა.ალიტერაცია.
|
2
|
12.13.12
| |
24.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #4
|
1
|
4,12.12
| |
25.
|
სტეფან ცვაიგი ,,უცნობი ქალოის წერილები“
|
7
|
17,25.12
| |
26.
|
რთული წინადადების რაობა,სახეები.
|
2
|
26,27.12
| |
27.
|
შემაჯამებელი მეცადინეობა.
|
2
|
28.12
|
No comments:
Post a Comment