ნანა ნიაური
კალენდარული გეგმა
მე-2 სემესტრი
1
|
ენა (მწერლის ენა, ლექსიკური და გრამატიკული არქაიზმები, სტილური თავისებურებანი)
|
2
|
17.01
|
18.01
| |
2
|
ლიტ. თეორია(პროლოგი და ეპილოგი, წინასიტყვაობა და ბოლოსტყვაობა, მათი ფუნქცია, გმირის პორტრეტი, სახე-სიმბოლოები, ფერთა სიმბოლიკა)
|
2
|
21.01
|
22.01
| |
3
|
შემაჯამებელი წერა #3
|
1
|
23.01
| ||
4
|
ნ. შატაიძე - “სვეტიცხოველი”
|
1
|
24.01
| ||
5
|
მ. ჩიტიშვილი - “საღამო ჯვრის მონასტერთან”
|
1
|
25.01
| ||
6
|
გ. გეგეჭკორი - “ისტორიული სახელებით თრობა”
|
1
|
28.01
| ||
7
|
მეტყველების კულტურა (პროექტის მომზაება და პრეზენტაცია, მისი შეფასება)
|
1
|
29.01
| ||
8
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
|
30.01
| ||
9
|
ტ. ტაბიძე - ბიოგრაფია
|
1
|
31.01
| ||
10
|
ტ. ტაბიძე - “ლექსი მეწყერი’
|
1
|
01.02
| ||
11
|
ტ. ტაბიძე - “ანანურთან”
|
1
|
04.02
| ||
12
|
•მოგონებები ტიციანზე - ბორის პასტერნაკი
•უსათაურო მოგენებები ტიციანზე - ბორის პასტერნაკი
•ლიტერატურული თეორია (ტროპული მეტყველება, სიმბოლიზმი (ცისფერყანწელები) )
|
2
|
05.02
| ||
13
|
პ. იაშვილი - “უნდა აყვავდეს მალე ქვიშნები”
|
2
|
06.02
|
07.02
| |
14
|
გიიომ აპოლინერი - “მირაბოს ხიდი”
(ლიტერატურული თეორია - კონტრასტი, რეფრენი, სიურრეალიზმი)
|
2
|
08.02
|
11.02
| |
15
|
•გ. ლეონიძე - ბიოგრაფია, “ყივჩაღის პაემანი”, “ნინოწმინდის ღამე”, ხალხური, “შემომეყარა ყივჩაღი”
•გ. ჩოხელი - “მე და ყივჩაღი”
•მ.ჩიტიშვილი - “ყივჩაღის კიდევ ერთი გახსენება”
•ნ. ჯანელიძე - “მე და ყივჩაღი”
(ლიტერატურული თეორია: ლირიკა, მისი მახასიათებლები, ტროპული მეტყველება.
მეტყველების კულტურა: დისკუსია, დებატები, კამათი)
|
10
|
12.02
|
25.02
| |
16
|
შემაჯამებელი წერა #4
|
1
|
26.02
| ||
17
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
|
27.02
| ||
18
|
•გ. რჩეულიშვილი - “ალავერდობა”
•იოჰამ ვოლფგანგ გოეთე - “ფაუსტი”
•ტ.ტაბიძე - “ალავერდობა”
•გ. ლეონიძე - “გომბორიდან”
•ა. კალანდაძე - “მას ალავერდის დიდებულ ტაძარს”
|
10
|
28.02
|
20.03
| |
19
|
•ა. კალანდაძე - ბიოგრაფია, “მკვდართა მზე ვარ”
•მიქელანჯელო ბუონაროტი - “სონეტი”
•ლიკოლაი რერიხი - “ვიხილავთ”
|
4
|
21.03
|
26.03
| |
20
|
შემაჯამებელი წერა #5
|
1
|
27.03
| ||
21
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
|
28.03
| ||
22
|
ჯ. ქარჩხაძე - “იგი” (მწერლის ენა, ქარჩხაძის ენის სტილური თავისებურებანი)
|
6
|
29.03
|
05.04
| |
23
|
ფ. კაფკა - “ღამით’, ‘გილგამეშიანი”
|
3
|
08.04
|
11.04
| |
24
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
|
12.04
| ||
25
|
გ. დოჩანაშვილი - ‘კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა” (მწერლის ენა, დოჩანაშვილის ენის სტილური თავისებურებანი)
|
10
|
15.04
|
01.05
| |
26
|
შემაჯამებელი წერა #6
|
1
|
02.05
| ||
27
|
•უ.უიტმენი - ‘მეგობარო, ეს არ არის წიგნი”
•ხორხე ლუის ბორხესი - “კედელი და წიგნები”
•ვ.ვულფი - “როგორ წავიკითხოთ წიგნი?”
|
4
|
03.05
|
08.05
| |
28
|
დისკუსიის ხელოვნება
|
20.05
| |||
(1-ლი სემესტრი)
#
|
თემის დასახელება
|
საათების რაოდენობა
|
დრო
|
1.
|
დ. კლდიაშვილი, ბიოგრაფია. „სამანიშვილის დედინაცვალი“
|
8 სთ.
|
17-26 IX
|
2.
|
რეალიზმი, ტრაგიკული, კომიკური, ანეგდოტი, მოგზაურობა, პეიზაჟი.
|
1 სთ.
|
27 IX
|
3.
|
სერვანტესი „დონ კიხოტი“
|
2 სთ.
|
28 IX-IX
|
4.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #1
|
1 სთ.
|
2 X
|
5.
|
მ. ჯავახიშვილი, ბიოგრაფია, „ჯაყოს ხიზნები“
|
20 სთ.
|
3 X-30 X
|
6.
|
ჟანრი, გვარი, ბელეტრისტიკა, რომანი, ნატურალიზმი, პროტოტიპი, პროტაგონისტი, არიფიონი, ტრილოგია.
|
3 სთ.
|
31 X-2 XI
|
7.
|
რ. აკუდაგავა, „ხინა თოჯინები“, ფუტურიზმი.
|
2 სთ.
|
5,6 XI
|
8.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #2
|
1 სთ.
|
7 XI
|
9.
|
შექსპირი, 66-ე სონეტი
|
1 სთ.
|
8 XI
|
10.
|
პ. კაკაბაძე, „ყვარყვარე თუთაბერი“
|
4 სთ.
|
9-14 XI
|
11.
|
დრამა, მისი სახეები და მახასიათებლები.
|
1 სთ.
|
15 XI
|
12.
|
ნ. ლორთქიფანიძე, „შელოცვა რადიოთი“
|
8 სთ.
|
16-28 XI
|
13.
|
მოდერნიზმი, ინპრესიონიზმი, სიუჟეტი და მისი ნაწილები; ეპიგრაფი.
|
1 სთ.
|
29 XI
|
14.
|
ბოდლერი, „თრობა“
|
1 სთ.
|
30 XI
|
15.
|
ექსპრესიონიზმი; ესკიზი; მინიატურა; ნოველა.
|
1 სთ.
|
3 XII
|
16.
|
შემაჯამებელი სამუშაო #3
|
1 სთ.
|
4 XII
|
17.
|
ჰეილი, „უსამშობლო კაცი“
|
3 სთ.
|
5-7 XII
|
18.
|
სიმბოლიზმი, ქართული სიმბოლიზმი
|
1 სთ.
|
10 XII
|
19.
|
გ. ტაბიძე, ბიოგრაფია, „თოვლი“
|
1 სთ.
|
11-12 XII
|
20.
|
„მთაწმინდის მთვარე“
|
2 სთ.
|
13,14 XII
|
21.
|
„მშობლიური ეფემერა“
|
2 სთ.
|
17,18 XII
|
22.
|
„შერიგება“
|
1 სთ.
|
19 XII
|
23.
|
„მე და ღამე“
|
2 სთ.
|
20,21 XII
|
24.
|
„სილაჟვარდე ანუ ვარდი სილაში“
|
2 სთ.
|
24,25 XII
|
25.
|
„ქებათა ქება ნიკორწმინდას“
|
2 სთ.
|
26,27 XII
|
26.
|
გამეორება
|
1 სთ.
|
28 XII
|
No comments:
Post a Comment